FAQs

ご注文・お問い合わせの前に以下のご案内をご確認ください。  
Please check the following information before placing an order or making an inquiry.

商品パッケージに破損・汚れが発生していた場合について 
Package damaged or dirt

商品パッケージは梱包材のため、パッケージ破損・汚れは不良対応の対象外となります。
また、パッケージ破損に関するお問い合わせ先は、購入店舗により異なります。

Grooveオンラインショップでご購入の場合:弊社でのカスタマーサポートにて承っております。
破損の程度が著しい場合は交換対応が可能な場合もございます。
コンタクトフォームよりお問い合わせいただき、ご返答メールに状態のわかるお写真を添付し、
お問い合わせください。
Grooveオンラインショップ以外でご購入の場合:恐れ入りますが、購入店舗へご相談ください。

The product package is material for protecting contents of product.
Please note that the package damage and dirt are not supported.
Inquiries about package damage vary depending on the place of purchase.

For the customer purchased at GROOVE, INC. Online shop:We accept it through our customer support.
If the package damage was seriously, it may be possible to exchange as whole new product.
Please prepare images that shows the defective and then contact us.
 For the customer outside of our online shop: Once, please consult with the store where you purchased it.

 

購入商品に不良が発生していた場合について
Defectives of purchase product

注意事項 Important notice
ご連絡がお電話の場合でも、商品の状態確認の記録を残すため、お問い合わせフォームよりご連絡いただくようお願いする場合がございます。
パーツ交換をご希望の場合はお手元の商品の症状を確認させていただく場合もあります。
その際には不良状態のわかるお写真を必ずご用意ください。弊社のサポートでは不良の発生しているパーツごとの交換になります。
商品一式の交換やおよび未開封品との交換は致しかねる場合があります。
商品購入時の購入情報(スクリーンショット・レシート・納品書)をご用意いただけない場合、ご対応ができかねる場合もあります。

Even if you contact us by phone, we would like you to contact us using this Inquiry Form to check and record the status of the defect product.
If you wish to exchange the parts of the product, please prepare images of defective point of products.Our support will replace each defective parts only,
we cannot exchange a complete set of products or unopened products.If you do not prepare the purchase information (screenshot, receipt, delivery note)
at the time of product purchase, we may be not able to respond in the case of the product.

商品に不具合が発生していた場合、問い合わせフォームより、以下の情報を必ずご記入の上、不良内容をご連絡ください。

なおお問い合せへのご返信は最大で5営業日程かかる場合があります。予めご了承ください。
□商品名(または品番)
□不良の内容
□ご購入者様名・ご購入先店舗名 (Groove オンラインショップでご購入の方は注文番号も合わせてご記入ください。)

お問い合わせ後、メールにてご返信させていただきますので、不良箇所の状態がわかる写真を添付してお送りください。また購入履歴のスクリーンショット等を弊社よりリクエストする場合がございます。情報が確認でき次第、対応可否と不良症状・箇所や商品仕様に対応した方法で行わせていただきます。

If there‘s something defective occurs in the product, please be sure to provide us with the following information and report the details of the defect using Contact Form.As soon as we can confirm all the information necessary for the response, we will reply you of how to exchange to replacement. Please note that it may take up to 5 business days to reply to your inquiry.
■ Product name ( or Product number)
■ The content of defecting (Requiring images of defective place and points.
■ Name of purchaser and name of store where purchased. (If you purchased from the Groove online shop, please include your order number as well.)

When we will be replied email after the inquiry, Please attach a phot which shows the defective part of condition.We may also request a screenshot of your purchase history.We will reply with the replacement method as soon as we confirmed above information.

商品化と再販のご要望に関して
Requests for merchandising and re-production

商品化と再販のご要望は、個別の返信を控えさせていただきます。 
ご案内が可能な情報は全て、公式HPおよびSNSに掲載しておりますので、
そちらをご確認ください。

Please note that we will not answer to individual requests for merchandising news or re-production.
All available information will be is posted on our website and Social Networking Service as Groove’s officially news.